LES COVES DEL TOLL

VISITA A LES COVES DEL TOLL

Aquest segon trimestre, els/ les alumnes de cicle mitjà han visitat les coves prehistòriques del Toll, a Moià. La sortida ha tingut molt interès per preparar els dos projectes que han dut a terme tots els alumnes. El curs de tercer ha treballat La línia del temps, i  el de quart , més concretament, La Prehistòria.  En aquesta sortida els nens i nenes han pogut observar rèpliques de cranis humans, que evidencien les etapes de l’evolució humana, així com conèixer com es desenvolupava la vida a les coves, en aquella època tan llunyana.