Graduació 6è

Avui hem acomiadat als alumnes de 6è: inici d’una nova etapa, nous aprenentatges, amistats, descobertes… US DESITGEM TOTA LA SORT DEL MÓN!

Per veure les fotos i els vídeos de l’acomiadament feu clic en el següent enllaç: GRADUACIÓ 6è

1. Juani

Moltes Felicitats a tots els alumn@s de 6è!
    Comenceu una nova etapa plena de noves experiències.
    Gràcies a tot el professorat i equip directiu per aquests nou anys d’educació i les mostres d’afecte envers els nostres fills.
    Trobarem a faltar l’escola Mediterrània i sempre us portarem al nostre cor.
    Una graduació molt maca i plena d’emocions.
    Fins sempre i una abraçada molt forta!

2. Xavi

Es ma pena tancar aquesta etapa. Des de P3 a 6è heu acompanyat als 2 meus fills. Ara, amb la petita tanquem llibre pero obrir una altre. Gràcies escola Mediterrània per tot el que heu fet. Us encoratjo a seguir així. Amb la mateixa il.lusió d’acompanyar als nostres fills. Vosaltres sou una part d’ells.
    Una forta abraçada