GRADUACIÓ 6è

Ahir vam celebrar a l’Escola la graduació dels nostres alumnes de 6è. La festa es va fer al vespre-nit a la mateixa Escola i van acudir-hi els nens i nenes de 6è acompanyats de les seves famílies, els/les mestres que els han acompanyat durant aquests nou cursos escolars i una representació de l’AMPA.

Primerament es va realitzar l’acte de graduació, on vam fer entrega de les orles, les bandes i els birrets. Seguidament les tutores van realitzar un discurs i els alumnes van dir unes paraules. Després les membres de l’AMPA van fer entrega d’uns detallets a l’alumnat i al professorat i, acte seguit, els/les alumnes van cantar una cançó. A continuació es va passar un vídeo on es recollia el pas per l’escola Mediterrània dels dos grups de 6è. Una vegada finalitzat l’acte, vam gaudir d’un pica-pica i una preciosa taula de dolços preparada per les famílies. Tot l’acte va discòrrer amb un gran ambient i vam gaudir molt.

Per veure les fotografies i vídeos de l’acte feu clic a la següent fotografia: