DENIP 2021

Avui 29 de gener hem celebrat el Dia Escolar de la No Violència i la Pau (DENIP). Aquest any el lema de l’escola és: “Volem un món en pau, ple de salut per abraçar-nos”.

Feu clic a la imatge i podreu veure el vídeo del Manifest de la Pau de la nostra escola:

1. Juani

Ha estat un treball molt maco. Uns missatges importants i amb molta esperança i bons desitjos per sortir d’aquesta maleïda pandèmia.
    Felicitats als alumn@s, professorat i direcció del Centre per aquesta iniciativa!

2. Juani

Un treball molt bonic per celebrar un dia tan important. Els missatges que han verbalitzat han estat molt encertats i plens d’esperança per sortir d’aquest malson que estem visquent.
    Moltes felicitats a tots els alumn@s per la feina realitzada, professorat i direcció del Centre!

3. Juani

M’ha agradat molt la idea que heu pensat per aquest dia tan important. Els missatges que han verbalitzat els participants han estat molt encertats i plens d’esperança i desitgos de sortir d’aquest malson.
    Moltes felicitats a tots els alumn@s pel treball que han fet, professorat i direcció del Centre.