COMENCEM A TREBALLAR PER LA SOSTENIBILITAT!

El dimarts passat l’escola Mediterrània va assistir a l’acte de presentació del curs 19-20 de la XESCO.

Fa un any que ens vam iniciar com a Escola VerdaSostenible i aquest any hem creat la Comissió XESCO amb representants del Claustre i de l’alumnat!

Els nostres alumnes estan encantats i els hi va agradar molt poder veure els possibles projectes a dur a terme a la nostra escola!

Us convidem a escotar la cançó realitzada pel 10è Aniversari de la XESCO, amb la col·laboració de tota la comunitat educativa de Cornellà!

Cançó de la XESCO