General

A INFANTIL CELEBREM LA CASTANYADA

P3, P4 i P5 hem assajat molt les cançons que la Jana i l’Anna ens han ensenyat!! Teníem moltes ganes d’ensenyar el que havíem après i què millor que fer-ho a la Castanyada!! Famílies, ens voleu veure? Després de l’espectacle ens han vingut a visitar un castanyer i una castanyera i ens han convidat a castanyes!!!!

A INFANTIL CELEBREM LA CASTANYADA Llegeix més »

Castanyada al Cicle Inicial

Avui tota l’escola hem cel·lebrat la castanyada. Al Cicle Inicial hem cantat unes cançons i hem recitat uns poemes; després hem baixat al pati a menjar castanyes. Ho hem passat molt bé i ho volem compartir amb vosaltres! Feu clic a la foto per veure les fotos i els vídeos. BONA CASTANYADA A TOTHOM!

Castanyada al Cicle Inicial Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut