General

ENS AGRADEN MOLT ELS CONTES!

Al llarg d’aquest trimestre hem gaudit molt dels contes de diferents maneres… Ens han visitat les bibliotecàries i desprès nosaltres vam anar a la Biblioteca Central. També ens han portat la maleta PLOC! Una maleta plena de contes de diferents tipus per mirar-los quan volguem.

ENS AGRADEN MOLT ELS CONTES! Llegeix més »

Carta als Reis 2n curs

Avui els/les alumnes de 2n hem rebut una visita inesperada: els Patges Reials, ajudants del Mag Maginet i dels Reis d’Orient, han vingut a la nostra escola a entregar-nos la resposta de Melcior, Gaspar i Baltasar a la carta que nosaltres els hi vam enviar. També ens han repartit caramels. Ens ha encantat! Si voleu

Carta als Reis 2n curs Llegeix més »

COMENÇA LA BIBLIOPATI!

Al mes de novembre ha començat el servei de la Bibliopati. El nostre horari aquest curs serà: -DIMARTS I DIJOUS DE 11-11.30h.(Primària) -DIMARTS I DIVENDRES DE 11-11.30h (Educació Infantil) En aquestes estones de pati els nens i les nenes poden gaudir d’un temps de lectura en un espai diferent: el PATI. L’alumnat de cicle superior

COMENÇA LA BIBLIOPATI! Llegeix més »

SORTIDA AL CIM D’ÀLIGUES

Aquesta setmana els/les alumnes de quart hem visitat el Cim d’àligues, a Sant Feliu de Codines. És un lloc únic per aprendre les característiques i forma de viure de les aus rapinyaires. Ens han explicat les diferències entre les rapinyaires nocturnes i diürnes. Hem vist falcons, àguiles,aligots, gamarussos, òlibes, mussols,voltors … i un au especial:

SORTIDA AL CIM D’ÀLIGUES Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut