Dia de la diversitat funcional.

Avui divendres 1 desembre tota l’escola participa en diversos tallers per tal de celebrar el “Dia de la diversitat funcional”, que se celebra el pròxim diumenge 3 de desembre.

L’alumnat de tots els cicles s’ha organitzat en diferents grups de treball i han participat al llarg de tota la jornada en diversos tallers amb l’objectiu de mostrar les capacitats de tothom i sensibilitzar l’alumnat de les potencialitats i diversitat que caracteritzen la nostra escola i el conjunt de la societat.

Aquests són els tallers realitzats: llengua de signes, taller de pictogrames, taller de braille, circuit amb cadira de rodes, goalball; esport específic de persones amb deficiència visual.

A més a més, l’alumnat de 5è ha realitzat un mural al pati per tal de commemorar la celebració d’aquesta jornada.

Feu clic a l’enllaç de cada etapa per accedir a la galeria d’imatges de la jornada.

EDUCACIÓ INFANTIL CICLE INICIAL CICLE MITJÀ CICLE SUPERIOR

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *