Comissió de Festes

COMISSIONS.

• A l’AFA ens organitzem en comissions obertes a totes les famílies que hi vulguin participar.
  • Cada comissió s’organitza: reparteix tasques, busca col·laboradors. I es coordina amb la Junta de l’AFA.  La participació és voluntària i necessària, cadascú pot dedicar el temps del qual disposi i idees a l’àmbit que més li interessi.

Apunta’t a la comissió que més encaixi amb tu, sempre es necessiten i és necessari ampliar equip.

Comissió de Menjador

Comissió d’Extraescolars

Comissió de Festes

Comissió d’inclusió i antibullying

Restaurante - Iconos gratis de comida

Niños - Iconos gratis de personas

Celebration - Free birthday and party icons

El respeto - Iconos gratis de manos y gestos

• Gestiona la contractació anual de l’empresa que dona els diferents serveis de cuina, monitoratge, acollida matinal i biblioteca de la tarda.
  • Fa un seguiment dels serveis, s’assegura de que la documentació legal sigui correcta, que es portin a terme els controls fitosanitaris corresponents.
  • Assisteix a reunions de control i intenta donar una resposta davant les possibles queixes i/o problemes que puguin sorgir.
  • Avalua periòdicament el servei, a través d’enquestes i estudiant la memòria anual del servei.
  • Col·labora en les activitats realitzades en aquests espais, sempre amb el recolzament de la Coordinadora del Menjador i l’Escola.
  • Organitza el Menjar Familiar on les mares i pares poden veure i provar de primera mà el servei de menjador i posar-se al lloc dels seus fills i filles, tot això en un ambient distès i acompanyats de la Coordinadora, Directora, monitores i monitors i cuina.
  • Proposa i coordina el programa d’activitats extraescolars.
  • Fa el seguiment, vetlla pel seu correcta funcionament i atén els possibles contratemps que puguin sorgir.
  • Avalua periòdicament el servei a través d’enquestes a les famílies.
  • Intervé en el plantejament dels diferents casals (Setmana Santa, Nadal i d’Estiu).
  • Gestiona i organitza la Festa de la Benvinguda, la Festa de final de curs i promou la participació activa de les famílies.
  • Col·labora en altres festes escolars econòmicament i en l’organització:
  • Castanyada: gestiona les castanyes que es reparteixen a totes les nenes i nens de l’escola.
  • Nadal: col·labora en els detalls del Tió, l’esmorzar de Nadal, els regals de Reis i la visita dels personatges d’aquestes festes.
  • Carnestoltes i Festa Major: col·labora en la organització i posa música als esdeveniments.
  • Xocolatada solidària contra el Càncer Infantil.
  • Sant Jordi: col·labora en la organització dels diferents esdeveniments i concursos d’aquesta data.
  • Festa d’acomiadament de 6è: col·labora en els detalls de comiat i ajuda a les famílies i alumnes en la recollida de diners per tenir un gran final d’etapa.
  • Organitza Tallers per les nenes i nens de l’escola en diverses ocasions i amb diferents temàtiques.
  • Treballa per recordar la importància d’una mirada inclusiva en tots els aspectes de la vida educativa dels infants, tant en horari escolar com a les extraescolars i esdeveniments.
  • Ofereix recolzament a l’escola i assessora a l’AFA per organitzar activitats sempre amb una mirada inclusiva.
  • Ofereix assessorament a famílies amb infants amb necessitats diverses.
  • Realitza tasques de sensibilització i conscienciació, perquè aquesta a de ser una lluita social.
  • Organitza tallers i esdeveniments per conscienciar.
  • Recordar a les administracions que hi ha una gran diversitat en el nostre municipi i que s’han de destinar recursos per tal de no discriminar cap infant.
menjadorafa@escolamediterraniaroquetes.cat
extraescolarsafa@escolamediterraniaroquetes.cat