L’escola

Benvinguts a l’espai web de l’Escola Mediterrània. La nostra escola és un centre públic d’Educació Infantil i Primària. Som una escola de doble línia, laica, plural, democràtica, inclusiva i participativa. Eduquem de forma integral i global a tot l’alumnat respectant les seves necessitats i possibilitats, tot oferint els recursos humans i materials de què disposem. Formem persones responsables, autònomes, crítiques, competents, creatives, participatives i conscients amb l’entorn, per tal de poder-se integrar plenament a la societat. Potenciem l’aprenentatge significatiu, l’ús de les TIC, l’experimentació i el coneixement del nostre entorn proper, per tal de formar persones competents per a la vida. Amb aquest espai, pretenem apropar-nos a tots vosaltres i que conegueu una mica més el dia a dia de la nostra l’escola.

Video ambients Educació Infantil

Les mestres d’Educació Infantil volen compartir amb vosaltres aquest video sobre els ambients que realitzem a l’escola. Com podeu veure treballem sis ambients : la caseta, la llum, ambient sensorial, l’artista, contes i personatges i per últim l’ambient de minimóns.

Blogs de l’escola

En els nostres blogs trobareu informació i recursos personalitzats del vostre grup classe , així com un recull fotogràfic de les diferents sortides i activitats que anirem realitzant al llarg de l’any.

Per accedir-hi feu clic a MENÚ – BLOGS

Ja tenim els noms de les classes!!!

P3 Pirates
P4 A Tortugues P4 B Minions
P5 A Hàmsters P5 B Peixos
1r A Volcans 1r B Arc de Sant Martí
2n A Egipcis 2n B L’espai
3r A Harry Potter 3r B Esquelets
4t A Món submarí 4t B informàtics/ques
5è A Área 51 5è B Youtubers
6è A Els emojis 6è B Chimichurris

Reunions inici de curs

Ja tenim totes les reunions planificades, tingueu present les següents informacions:

• Totes les reunions seran a les 16:30
  • Hi haurà servei d’acollida per deixar els nens/es mentre durin les reunions

Consulteu els horaris en aquest enllaç

P3 Pirates dimarts 29 d’octubre
P4 A Tortugues P4 B Minions dijous 3 d’octubre
P5 A Hàmsters P5 B Peixos dilluns 30 de setembre
1r A Volcans 1r B Arc de Sant Martí divendres 11 d’octubre
2n A Egipcis 2n B L’espai dimecres 2 d’octubre
3r A Harry Potter 3r B Esquelets dijous 3 d’octubre
4t A Món submarí 4t B Els /les informàtics/ques dimarts 1 d’octubre
5è A Àrea 51 5è B Els Youtubers dijous 10 d’octubre
6è A Els Emojis 6è B Els Chimichurris dijous 17 d’octubre

Calendari curs 2019-2010

Inici de curs:

• 12 de setembre de 2018

Vacances:

• Del 21 de desembre de 2019 al 7 de gener de 2020  (ambdós inclosos)
  • Del 4 al 13 d’abril de 2020 (ambdós inclosos)
  • A partir del 20 de juny de 2020

Dies festius de lliure disposició:

12 de Setembre inici curs 2019-2020

Benvolgudes famílies, l’equip de mestres i personal del centre us dona la benvinguda al nou curs escolar 2019-2020, en especial  a les famílies que us incorporeu enguany al nostre centre.

Xocolatada solidària

El divendres 15 de febrer a les 16:30h. una xocolatada solidària a favor de la investigació del càncer infantil.

Us animem a tots/es a participar-hi!