Casals

Des de l’AFA sabem les necessitats de conciliació de les famílies de la nostra escola, per aquest motiu, gestionem diferents recursos per a donar una solució a aquestes necessitats.

• Casalet durant la jornada intensiva:

Al juny l’horari lectiu és de 9h a 13h, després els infants poden quedar-se a menjador fins a les 15h. Per a complementar la jornada s’ofereix el Casalet al mateix menjador de 15h a 16:30h.

• Casal de Nadal:

A les vacances de Nadal s’ofereix un Casal d’activitats amb temàtica Nadalenca. S’ofereix la possibilitat de conciliar els dies de vacances no festius, a tots els infants del Municipi gràcies a les AFA’s de les tres Escoles i gestionat per Needsports.

• Preu: Casal sencer preu soci 120 €

• Casal d’Estiu:

Amb l’inici de les vacances es posa en funcionament el Casal d’estiu, durant els últims dies de juny i el mes de juliol.

El Casal d’Estiu és un servei que organitza l’Ajuntament de Sant Pere de Ribes, juntament amb les Escoles del municipi i les AFA’s. Està gestionat per Needsports.