Extraescolars

L’AFA proposa cada any un programa d’activitats extraescolars que inclou activitats físiques, artístiques i acadèmiques per a complementar l’ensenyament lectiu.

Aquest any treballem amb dues empreses per a complimentar l’oferta.

• Needsports:
Ludiesports de I3 a I5 Dijous 16.30h a 17:45h 65 – 54 – 36€ / trimestre
Teatre de I4 a 2n Divendres
Taekwondo de I5 a 2n Dimarts
Patinatge de I5 a 6è Dijous
Robòtica de I5 a 2n Dilluns 16.30h a 17:30h 135-108-72€ / trimestre
Robòtica de 3r a 6è Dimecres
Anglès de 1r a 2n Dimecres 110-89-60€ / trimestre
Fútbol sala PEE de 3ra  6è Dilluns i dimecres 16.30h a 17:45h 10€ / mes

* Els preus són per a socis de l’AFA, els no socis tindran un suplement de 20€ trimestrals.

** 5% descompte en el segon germà i 10% descompte en la segona activitat

Ludiesports: iniciació en l’activitat física i l’esport mitjançant jocs individuals i col·lectius. Es treballa el control del moviment, la coordinació, l’equilibri i lateralitat utilitzant jocs i circuits com a eina per assolir els objectius.

Patinatge: activitat que barreja l’aspecte lúdic, social, motriu i esportiu. L’objectiu és ensenyar tècniques per patinar amb seguretat. Les sessions es basen en exercicis i jocs per aconseguir que aprenguin al mateix temps que es diverteixen i es relacionen amb altres nens. Aprenen a controlar el seu cos sobre els patins, guanyen seguretat i acaben desplacen força segurs sobre els patins.

Taekwondo: art marcial que barreja diferents disciplines, ajuda els alumnes a millorar la força, flexibilitat i la coordinació, transmetent valors positius com són l’autoestima, confiança, autocontrol i disciplina.

Robòtica: de la mà de FUNLAB, un equip jove d’enginyers, docents i monitors apassionats de les noves tecnologies. Desperten l’esperit innovador mitjançant l’aprenentatge experimental. Juguen amb Lego, Robotis, es construeixen robots i es programen. Es desenvolupa la concentració, solució d’imprevistos i interpretacions de solucions gràfiques.

Teatre: viuen una emoció en comú, la creació de la nostra petita obra. Els ajuda a perdre la vergonya i deixar-se anar per representar, cantar i ballar plegats. A través de jocs i exercicis, es desenvolupa l’expressió corporal i oral per sentir-se forts a l’escenari. Interpretaran varietat de contes, cançons, videoclips i petites obres teatrals.

Anglès: amb la col·laboració de English Teaching Academy. Amb l’objectiu d’introduir vocabulari, conversa i comprensió oral a través de material didàctic. Jocs, cançons, sèries, vídeos, contes i fitxer per iniciar a l’idioma de manera divertida i quotidiana.

Fútbol Sala: aquesta activitat forma part de Pla d’Entorn Educatiu del nostre municipi, està subvencionada en part per l’Ajuntament de Sant Pere de Ribes, pel Consell Esportiu i una petita part que aporten les famílies. L’objectiu de l’activitat és la iniciació en els conceptes tècnics i tàctics del futbol, transmeten valors positius de l’esport com l’esforç, treball en equip, saber perdre i saber guanyar. Es forma un equip i es juga alguns dissabtes amb altres escoles del voltant.

• Centre d’Estudis Santa Eulàlia:

Reforç i tècniques d’estudi.