2n Jocs tardicionals

Aquest dimarts l’alumnat de 2n ha participat de l’activitat “Jocs tradicionals” organitzada pel Consell Esportiu del Garraf.

Al llarg de tot el matí els nens i nenes ha gaudit, juntament amb altres nens i nenes de diferents escoles de tota la comarca, d’aquests 8 jocs tradicionals:  saltar a la corda, xarranca, el mocadoret, joc de peus quiets, joc de pica paret, joc de bales, cursa de sacs i joc musical de cèrcols cooperatius. Prèviament a l’escola hem practicat els jocs proposats a la jornada per tal de tenir-ne coneixement de les seves normes.

Us enllacem el document amb explicació dels jocs i la galeria d’imatges de la jornada.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *