PRIMER PREMI VIDEO-CRITICA “EL MEU PRIMER FESTIVAL DE CINEMA “PELS ALUMNES DE 5è

Els nens i nenes del cicle dels grans de la classe de 5è, han guanyat el primer premi del concurs a la millor video critica  del “MEU PRIMER FESTIVAL DE CINEMA” !

Aquí teniu el vídeo que vam presentar al concurs i que ens va fer guanyar dins de la nostra modalitat.

En aquest festival,  que ja és la seva 15a edició  hi han participat més de 9600 alumnes d’Infantil i Primària. És un premi a nivell estatal, per les sales de cinema de Barcelona, Madrid i d’alguns municipis de la gira del festival han passat unes 7550 nenes i nens, mentre que altres 2070 han gaudit del festival a les aules o auditoris de les seves respectives escoles. En el concurs hi han participat més de 1000 alumnes!!

Aquest és un reconeixement a una feina realitzada a l’escola amb molta implicació, ganes, il·lusió i molta rigorositat i treball.Estem molt contents i contentes!!

Us adjuntem l’enllaç on el festival ha publicat ja la notícia i us animem a veure el vídeo guanyador “l’Aventurer” de Charles Chaplin que teniu linkat al web o bé al blog dels nens i nenes de 5è que ja havíem publicat fa unes setmanes la notícia de la nostra visita al cinema i la feina que haviem realitzat.

Estem molt joiosos/es de comunicar-vos-ho i us deixem aquí l’enllaç per tal que accediu amb comoditat a la notícia!

https://primerfestivaldecine.com/ca/notic ies/premis-concursos-escolars-2022

Aquesta setmana vam rebre el premi, un lot de 5 pel·lícules que quedaran al fons de la nostra fantàstica biblioteca per tal que tots els nens i nenes de l’escola puguem gaudir-les! Aquest és el moment en que la Rosa ens va portar el premi!!