Menjador escolar

La gestió del menjador escolar està cedida, per part del Director dels Serveis Territorials d’Ensenyament, a l’AMPA de l’escola.

L’AMPA ha contractat, per a la seva posada en marxa i execució, a una empresa del sector: CAMPOS ESTELA que s’encarrega del servei de càtering i del monitoratge.

Podeu contactar amb el coordinador del menjador, Clara Peña, al tel. 682352030

Actualment es queden a dinar al voltant de cent vint alumnes al dia, repartits en dos torns.

Des de gener de 2018 l’escola disposa de cuina pròpia.

Si necessiteu qualsevol aclariment referent al menjador, o simplement, voleu fer algun suggeriment, podeu adreçar-vos al correu electrònic de  menjador.j.maragall@camposestela.com

El preu màxim de la prestació del servei escolar de menjador comprèn, a més de l’àpat, l’atenció directa a l’alumnat durant el temps de la prestació del servei de menjador i els períodes de temps anteriors i posteriors, des que acaben les classes del matí fins que comencen les de la tarda..

Aquest preu s’aplica tant als alumnes fixos com als fixos discontinus.

Teniu més informació sobre el menjador en aquest full informatiu