Celebració de Fi de Curs

Benvolgudes famílies de l’escola,

Ja hem arribat gairebé al final del curs i amb ell, les activitats de cloenda que sempre duem a terme com a escola.

Com tothom sabem, aquest cop haurà de ser diferent, però sense renunciar al que considerem que hem de mantenir, tot i seguint la normativa vigent.

Hem reservat aquest dia per fer l’acte de comiat de l’alumnat de sisè juntament amb les seves famílies i companys/es de cinquè, amb qui han conviscut al llarg de tot el curs, les/els seves/us mestres i l’Equip Directiu. Serà un plaer poder compartir amb tots/es ells/es aquest gran dia.

Celebrarem també el 21è aniversari de la nostra gegantona: la Violeta, menjarem coca plegats/des tot respectant les instruccions (porcions individuals repartides a cada nen/a, prèvia higienització de les mans) i posterior estrena dels nous jocs de pati que hem comprat dintre del projecte de renovació dels patis de l’escola.

Lliurem aquí la graella de l’organització d’aquest darrer dia.