Projecte de PATIS al Reina

A l’escola, estem materialitzant el projecte de Patis, un cop realitzat el procés participatiu en què ha votat tota la Comunitat Educativa.

Aquest cap de setmana, s’ha dut a terme el muntatge de la caseta del pati (la família Purcalla-Roldán de sisè se n’ha encarregat) on es guardaran els jocs de pati que l’escola està adquirint.

Donat que no és possible dibuixar els jocs al terra del pati, sense una prèvia preparació del sol, estem buscant jocs que es poden fer servir en el moment que es vulgui i en els espais que es disposin, i després es podran recollir i desar a la caseta nova: Mikado gegant, Joc de Punteria amb fitxes gegants i una lona de colors, un Parxís gegant, un Twister gegant i dues xarranques.

També hi ha altres jocs per als diferents espais lúdics de l’escola: futbol de botons (donació de l’Enric Albaladejo), volei…

Estem adquirint també peces i jocs de materials naturals per i activitats lúdiques, que enriquiran les possibilitats d’oci, i d’altres materials qque fomentin la investigació, seguint els resultats de la votació del procés participatiu.

I, finalment, degut a l’alta demanda de l’alumnat i dintre dels resultats de l’enquesta en els quals es demanava una estructura, es farà la piràmide de rodes per poder-la gaudir ja el curs vinent.

Pel que fa a l’increment de la vegetació al pati, hem plantat més verd a les dues franges de terra de que disposem: al pati d’Infantil i a la zona de terra del pati de Primària, on a més l’alumnat del Cicle Inicial podrà “terrejar” lliurement.

Aquí teniu algunes imatges de la nova caseta: