XXIII AUDIENCIA PÚBLICA – EL ZOO QUE VOLEM

El passat divendres dia 20 d’abril una representació dels alumnes de la classe de 6è, van assistir al lliurament de la proposta del Manifest que s’ha elaborat conjuntament amb més escoles i instituts de la ciutat, a la Sala de Cròniques de l’Ajuntament de Barcelona.

Van ser rebuts per les dues  autoritats polítiques implicades en el Projecte de la XXIII Audiència Pública que enguany treballa el Futur del Zoo que volem. Els Comissionats tant  d’Educació com d’Urbanisme.

La Nerea i l’Heber van tenir l’oportunitat de llegir  un document explicatiu de com havien treballat des de l’escola i fora d’ella,  aquest projecte conjuntament amb la resta dels seus companys/es. Ho van fer molt bé com a part important de la nostra societat  ciutadana.

Aquí us deixem el vídeo per poder escoltar-los.