Sant Jordi 2021 – Jocs florals

El 23 d’abril es va celebrar Sant Jordi a l’escola, amb el concurs dels Jocs Florals. Es va realitzar al pati, tots els alumnes es van asseure per escoltar qui anava a ser anomenat: primer/a, segon/a i tercer/a guanyador/a dels seus treballs escrits i en els tres idiomes (castellà, català i anglès).

El concurs va començar, com cada any, amb unes petites paraules d’unes nenes de 6è. Els Jocs Florals es van iniciar amb els premis dels alumnes de 4t, després es va continuar amb els de 5è i va finalitzar amb els de 6è, que serà el seu últim any a l’escola!

Els primers guanyadors/es com a premi van rebre una rosa, el seu propi diploma i un llibre en l’idioma que havien guanyat; els segons guanyadors/es van rebre un diploma i un llibre.  Per últim els tercers guanyadors/es només els  hi donaven un diploma. A l’hora d’anomenar els guanyadors es va fer de la següent manera: primer es deia el nom del tercer/a guanyador/a,  després del segon/a i per saber qui era el primer/a,  picavem de mans a les cames. Així es donava més emoció a l’acte.  El primer guanyador/a havia de recitar el seu poema o llegir la seva història  davant de tothom.

L’Anna Faxeda era qui s’encarregava de dir els noms dels guanyadors, ho feia amb gran esplendor.

Quan va acabar l’acte, i després de que als guanyadors/es els hi  fessin les fotos de record, va continuar la celebració posant música, i alguns nens de 6è van ballar fins que vam marxar cap a classe,  tots plegats.

La veritat és que va ser molt divertit, bonic i vam gaudir moltíssim!