Jocs florals 2017. 5è.

El dia 21 d’abril tota l’escola vam celebrar els Jocs Florals. Pel matí tots els nens i nenes de l’escola estaven molt emocionats per aquell dia tan especial, que era Sant Jordi. A les nou i mitja  tots els nens  estaven intercanviant llibres que per ells era molt divertit. Cicle mitjà i cicle superior, vam baixar totes les cadires al pati i els nens de 4t i cicle superior van baixar les de cicle inicial i  parvulari. Així podríem gaudir d’aquesta festa tan divertida.

Uns minuts després van començar els fantàstics Jocs Florals. Primer uns alumnes de 5è i 6è ens van explicar la història de Sant Jordi amb teatre de titelles. Va ser molt divertida!

Desprès vam fer un concurs literari amb 3 guanyadors ens les 3 llengües de la escola, català, castellà i angles i van nomenar els guanyadors en català va ser el Jose en primer lloc, el Axel en segon lloc i la Africa en tercer lloc. En castella el Josep primer, la Jannat la segona i la Laura tercera i per últim en anglès en primer lloc el Josep, en segon lloc el Jose i en tercer l’ Heber. Van donar uns premis: una rosa, un llibre i un diploma.

I  per la classe un lot de llibres.

Per la tarda els nens de 5è van inventar un conte, canviant la història de Sant Jordi i explicant que la noia no sempre es la feble, que també es la més forta i valenta de totes. Creiem que tots els nens de la nostra classe van gaudir treballant en equip, aprenent més coses dels altres companys i deixant anar tota la nostra imaginació a la nova història de Sant Jordi.

REDACTORS: JOSE I ANTHONY

P_20170421_120940P_20170421_120728P_20170421_121138