Flic – Flac 2017

La classe de cinquè explicarem com ens ha anat al FLIC-FLAC d’aquest any. El FLIC-FLAC és una activitat d’acrosport que es fa amb alumnes de cicle superior d’algunes escoles del barri de Sants. Cada any va sobre un tema diferent i aquest any va tractar dels Jocs Olímpics de Barcelona ’92.

Els alumnes tenien dos mesos de preparació per l’actuació a un teatre de Sant Andreu Arenal.

Les professores que ens van dirigir varen ser la Teresa (mestre d’educació física) i l’Anna (la nostra tutora). Ens vam esforçar molt, i va ser molt difícil coordinar-nos entre nosaltres perquè tot surtis bé. El dia de l’actuació estàvem molt nerviosos perquè hi havia molta gent , fins i tot, els nostres pares, però tot va sortir molt bé. L’escenari era molt gran i havien matalassos a terra per no fer-nos mal mentre fèiem les figures, també hi havia llums molt potents il·luminant-nos durant tota l’actuació.

També, com moltes altres actuacions teníem els nostres moments divertits, com per exemple aquests: quan fèiem el passos de ball per tapar la figura amb una mà al cap i l’altre a la cintura i  quan fèiem els bancs de peixos, ens posàvem en grup i amb les dues mans davant la boca i corríem semblant ratolins.

Aquí us deixem un videos de la preparació, sortim a partir del minut 19.