Cinquè dia de Colònies a la Neu

El dia 24 de gener que va ser el cinquè dia de colònies i quart dia d’esqui .

Tambè ens van llevar al matí com sempre. Vam fer el mateix que cada dia. Vam anar a esmorzar i desprès  vam agafar el material : el casc, les ulleres, el forro polar i els guants.

Després vam anar cap a les pistes i vam esquiar una mica perquè feia molt de fred. Hi ha gent que es va superar i va anar a la pista del camí del Llop. Els dos grups més baixos van fer per primer cop al matí, algunes persones, la pista blava petita.

Els  nens que van baixar per la del Llop els hi va anar molt bé tot i que alguns els hi costava més que a uns altres.

Després de dinar vam anar cap a l’hotel. Vam tenir cinc minuts per deixar el casc  de neu i per agafar el de llana i la bossa.Vam anar al poble d’Espot amb 4×4 i va ser molt divertit. Ens van deixar en una plaça i  ens van dir que  teníem que estar a les 6:15 a la plaça un altre cop per tenir 1:30 per comprar records i menjar. Ens van deixar anar sols pel poble amb grupets de mínim 4 persones i màxim 6 persones. La majoria va comprar moltes coses.

Al arribar a l’hotel ens van dir que fèiem la reunió abans per desprès poder organitzar-nos. Ens van comentar  que havíem fet la reunió abans per tenir temps a dutxar-nos i a fer la maleta. Tambè ens  van explicar que divendres ens llevariem abans. La vam preparar i vam baixar a jugar a la recepció de l’ hotel i al final vam sopar i desprès vam estar una mica per la discoteca i jugant. Al cap d’una estona ens vam anar a dormir .

Aquí teniu el recull de fotografies d’aquest dia.