Últims dies de curs a la comunitat de mitjans

Aquests darrers dies de curs hem gaudit de moltes activitats especials. El dimecres 17 vam celebrar la festa de l’aigua, amb diferents proves i jocs per refrescar-nos i passar-ho d’allò més bé. El dijous 18 vam fer els balls de final de curs i, per acabar, el divendres 19 vam anar al parc de la Linera, on vam jugar a jocs tradicionals i vam esmorzar tots plegats.

Aquí teniu un recull de fotografies d’aquests moments.

Bon estiu a tothom! ☀️

Desplaça cap amunt
Ves al contingut