Dijous 18 de juny vam gaudir dels balls i coreografies de tot l’alumnat al pavelló d’esports.
Aquests balls es van fer en motiu del comiat de 6è i va ser tot un èxit!!
Dijous 18 de juny vam gaudir dels balls i coreografies de tot l’alumnat al pavelló d’esports.
Aquests balls es van fer en motiu del comiat de 6è i va ser tot un èxit!!