Quart dia de Colònies a Espot

Ahir 23 de Gener, va ser el nostre quart dia de colònies i el nostre tercer dia d’esquí.

Els profes ens van despertar com cada matí, cantant y tocant l’armonica, i  com era l’aniversari de la Jana Massaguer la vam despertar cantant-li moltes felicitats, i ens vam vestir i vam baixar a esmorzar.

Vam agafar els esquís i les botes, i vam pujar cap a la escola d’esquí en el telecadira.

Molts de nosaltres vam tenir dificultats d’esquiar per culpa de la neu ja que hi havia estat tota la nit nevant. Tots per diferentes pistes: la verda, la blava, i per la pista del llop.

Vam anar al restaurant a dinar i després més de la meitat de nosaltres ens vam quedar dins de la cafeteria perquè hi feia molt de fred.

Quan era l’hora de baixar cap a l’hotel amb el telecadira, hi va haver una ràfega de vent una mica perillosa.

Un cop a l’hotel ens vam posar les sabates i vam anar pujant cap a les habitacions a recollir una mica i a dutxar-nos, ens van deixar una hora i mitja per estar a l’hotel jugant i parlant abans de baixar a la reunió.

En aquesta estona vam estar conèixer a gent d’altres escoles i instituts i ens vam fer amics. Va arribar l’hora de la reunió.

A la reunió els profes ens van comentar que potser no podríem anar el dia següent al llac de Sant Maurici.

Després de la reunió vam anar a sopar, i després podíem anar a la disco o quedar-nos a recepció amb els altres nois de l’hotel.

Va arribar l’hora de anar a dormir perqué al dia següent teníem que matinar.

Aquí teniu les fotografies d’aquest dia.

E.L i A.O