Sisè i últim dia de les Colònies a Espot

Avui ens hem llevat més d’hora perquè hem preparat les maletes i motxilles.

Després  vam anar a esmorzar i  quan vam acabar d’esmorzar, vam deixar les maletes a la discoteca.

Vam fer com cada dia: agafar el esquís i anar cap al telecadira, qui volia es posava els esquís per pujar al telecadira i qui no volia no se’ls posava, els portaven a les seves mans.

Quan vam arribar a l’escola de esquí ens vam dividir en quatre grups com sempre,

Cadascú amb el seu monitor , amb aquest monitor vam  baixar : la del LLOP, la Vermella , la blava i la verda clar. ( cada pista té una dificultat )

Quan ja estàvem acabant la classe ens va donar a cadascú un diploma personalitzat.Desprès ens van deixar una estona per esquiar amb els nostres professors per a les pistes que volguéssim, alguns han anat a la verda i alguns han anat al telearrastre.

Després hem anat a dinar i quan hem acabat, ens hem separat en dos grups: els que volien baixar per el telecadira i els que volien baixar esquiant.

Després hem anat a deixar tot el material d’esquí: les botes d’esquí , els esquís i els bastons .

Després ens hem trobat al (hall) de l’hotel, per anar a buscar les maletes que estaven a la discoteca perquè ens esperava el autobús.

Quan ja portàvem 3 hores aproximadament, vam baixar en un petit bar que estava al costat de una benzinera per berenar galetes amb xocolata.

Vam acabar de berenar i vam tornar a anar a l’autobús per dirigir-nos cap a Parets del Vallès.

Els monitors de l’escola d’esquí també ens han dit que ens conviden a anar amb les nostres famílies a Espot per poder gaudir amb elles del paratge tan fantàstic.

Aquí teniu les últimes fotografies.

E.G,R.A,J.M,A.M,A.C,J.V