COMENCEM NOU CURS 2022-2023

El passat dimarts dia 6 de setembre l’Escola Lloriana va tornar a obrir les portes per donar la benvinguda al nou curs escolar.

De bon matí, els alumn@s d’educació infantil i primària van anar arribant i adreçant-se a les seves aules on les mestres els esperàvem per donar-los la benvinguda. Després d’una estoneta a les noves aules explicant les aventures viscudes durant les vacances a companys i mestres, ens vam reunir tots i totes a la sala multiusos per fer l’acte de benvinguda, només hi faltaven els petitions/es de I3. Un cop allà, nens i nenes van retrobar-se amb totes les mestres i en van conèixer de noves, l’Èlia, la Núria i la Cristina. Poc a poc totes les docents van saludar i dirigir unes paraules als nens i nenes i, al mateix temps, van anar estenent una gran lletra o número en un fil penjat, per acabar formant la frase “Feliç curs 2022-23”

Com a cloenda de l’acte de benvinguda, petits/es i grans van formar un cercle gegant per crear una onada humana i a continuació van sortir al pati a fer la tradicional foto de grup d’inici de curs. Com cada any, durant l’hora d’esbarjo l’AFA ens va obsequiar amb un esmorzar de coca i xocolata boníssim!

Aquest any, com a novetat, s’han estrenat les aules de primer i segon de primària, amb el terra, taules i cadires totalment renovats. Com recordareu, el projecte de canvi i renovació del mobiliari escolar es va iniciar fa dos anys a cicle superior i s’ha d’anar extenent a la resta de cicles fins a completar les dues etapes, de 6è a I3.

Per acabar només desitjar-vos a tots i totes un bon curs escolar, ple d’il·lusió i de reptes nous.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *