Salut

MEDICAMENTS

Els alumnes que presenten símptomes de malaltia no poden assistir a l’escola. En cas de que l’alumne estigui diagnosticat i el pronòstic mèdic ho aconselli es podrà reincorporar.

Quan els símptomes es manifestin durant la jornada escolar,  l’escola es posarà en contacte amb la família i us demanarem que els passeu a recollir amb la major brevetat possible.

En cas de que un alumne li calgui prendre medicament durant la jornada escolar us demanarem que presenteu autorització escrita on consti la dosi i la prescripció mèdica.

Aconsellem que la dosi que es porti a l’escola sigui la quantitat exacta (amb xeringa, si és un líquid) per evitar que el medicament s’oblidi a l’escola

Posem a la vostra disposició un document on hi consta un formulari que cal que ompliu amb totes les dades necessàries per poder administrar un medicament als vostres fills. autoritzacio-medicaments

PARÀSITS

Els paràsits més habituals a l’escola són els polls.

Si la infecció es detecta fora de l’escola us demanem que ho poseu en coneixement del/de la tutor/ra per tal que es pugui comunicar al grup i evitar-ne la propagació.

Si la infecció es detecta a l’escola us ho comunicarem personalment.

Els alumnes que portin polls no podran assistir a l’escola fins que la família no li hàgi aplicat un tractament  i s’hagi controlat que no hi ha presència dels paràsits (pentinat amb pintes espesses)

AL·LÈRGIES

Els alumnes que presentin alguna al·lergia alimentària (lactosa, fruita, celíac,…) cal informar-ne:

• a la tutoria, ja que a l’escola es realitzen algunes activitats que impliquen consum de productes alimentaris: festes, aniversaris, tallers de cuina…
  • a la coordinadora del menjador, en cas de que sigui usuari del menjador,  per tal que es prenguin les mesures adeqüades: canvis en la dieta o en els productes a consumir.
  • a l’Equip Directiu, per tal que aquesta dada consti en l’expedient de les dades mèdiques de l’alumne.