TEATRE CICLE MITJÀ: LLEGENDES MÀGIQUES

Avui, dijous 21 de març de 2024, els nens i nenes del taller de teatre de Cicle Inicial ens han representat l’obra Llegendes Màgiques. A través de l’obra hem conegut tres llegendes d’Osona: el Serpent de Malleu, els Encantats de Sau i el Senyor del Castell de Milany. Tot això, amb l’acompanyament musical de l’alumnat de Cicle Superior que participa en el taller de percussió. Hem gaudit molt de l’obra, esperem que us agradi.

TALLER DE TEATRE CI – EL NINOT DE NEU

Els nens i nenes del Taller de Teatre de Cicle Inicial el divendres 16 de març  de 2024  ens van representar l’obra que han estat preparant al llarg d’aquest trimestre: “Climent el ninot de neu”. Ho van fer de meravella, esperem que ho gaudiu!

LES 12 CAMPANADES

Avui, últim dia de trimestre, els nens i nenes de 6è com ja és tradició, han representat una mini obra de teatre simulant les 12 campanades de cap d’any. Un cop més, l’alummat, mestres i personal de l’escola ens hem menjat els “12 lacasitos” i ens hem felicitat el nou any. Sempre és un moment molt divertit! Bones festes i bona entrada d’any a tothom!

CONCERT DE NADAL 2023

El dimecres 19 de desembre vam poder gaudir altra vegada del tradicional concert de Nadal de l’escola a la nostra estimada sala multiusos, juntament amb totes les famílies. Va ser una activitat molt emotiva i plena de música! Gràcies a tots i totes per acompanyar-nos-hi i moltíssimes felicitats a tots els nens i nenes pel seu esforç i per fer-nos passar una estona molt bonica!

ELS PASTORETS 2023

Com ja és tradició a l’escola Lloriana, un dels actes que tanca l’activitat nadalenca és la representació de “Els Pastorets”. Enguany han estat representats pels nens i nenes del Taller de Teatre de Cicle Mitjà. Esperem que els gaudiu tant com ho hem fet nosaltres avui. Felicitats a tots els actors i actrius pel seu esforç!

TALLER DE TEATRE CICLE INICIAL: UN PASTÍS PER BERENAR

Els nens i nenes del Taller de Teatre de Cicle Inicial el divendres 15 de desembre de 2023 ens han representat l’obra que han estat preparant al llarg d’aquest trimestre: “Un pastís per berenar”, una història que tracta el sentit del gust, aprofitant que també han fet el projecte d’aula sobre aquest tema. Aquí us deixem el vídeo…ha estat una representació fantàstic!