Taller de teatre de Cicle Inicial

El alumnes del Taller de Teatre de Cicle Inicial van  estrenar l’obra del tercer trimestre el passat 19 de juliol a les 12 a la sala multiusos de l’escola.
Es tracta d’un espectacle anomenat “ELS OCELLS I LES QUATRE ESTACIONS”. Una mallerenga xerraire ens explica històries… Llegeix més»

AQUEST ESTIU ESTEM D’OBRES!

Aquest estiu s’estan duent a terme un seguit d’obres de remodelació i  millora en diferents espais de l’escola: pintar les aules d’educació infantil, nova ubicació de l’aula d’informàtica, nova ubicació de l’aula de psicomotricitat, aula de mestres, arranjament del pati després de treure el… Llegeix més»

Projecte “El circ” P4

COMENÇA EL PROJECTE “EL CIRC”
Aquest tercer trimestre els nens i nenes d’Educació Infantil hem treballat EL CIRC

Projecte “El circ” a P3

COMENÇA EL PROJECTE “EL CIRC”
Tot va començar quan vàrem rebre una carta d’en Tortell Poltrona que ens convidava a visitar el seu circ, el CIRC CRIC, a Santa Maria de Palautordera
Llegeix més»

L’hort d’ E.I.

Avui al matí quan hem sortit al pati hem tingut una desagradable sorpresa!!!
Aquesta cap de setmana  HAN  DESTROSSAT  l’hort.!!!

Tot  l’esforç fet durant el passat trimestre i aquest de plantar, regar i cuidar les verdures
s’ha acabat en un  NO  RES!!!!.  Estem molt tristos i NO… Llegeix més»