Estratègia Digital de Centre

L’ESTRATÈGIA DIGITAL DE CENTRE (EDC) defineix i concreta les línies d’actuació d’un centre que fan possible que docents, alumnat i centre assoleixin la competència digital.

L’Estratègia Digital de Centre té com a referent el Pla d’Educació Digital de Catalunya (PEDC), on s’indica la necessitat d’assolir la fita d’una societat digitalment competent, fent èmfasi en l’equitat i tenint en compte l’evolució del context social i tecnològic.

A l’escola Lloriana durant els darrers anys s’ha estat treballant per la digitalització dels processos d’ensenyament-aprenentatge, a fi de millorar la competència digital de l’alumnat:

• s’ha incorporat a les aules el treball amb plataformes virtuals d’ensenyament-aprenentatge, a partir del Classroom i web-sites
  • s’ha dotat de comptes de correu corporatiu als alumnes i als mestres per accedir a les aplicacions educatives de Workspace de Google.
  • s’han utilitzat progressivament eines de comunicació digital amb les famílies.
  • s’ha fet un esforç de renovació i optimització dels equipaments digitals i recursos de que disposa l’escola ampliar-los, actualitzar-los i reemplaçant el material obsolet.
  • s´han gestionat les noves dotacions de maquinari per als alumnes de cicle superior i per al centre per fer-los rendibles i optimitzar-ne l’ús.

Ara, seguint les directius del Departament d’Ensenyament concretem i aprofundim aquest treball en un nou projecte que implica tota l’escola: l’ESTRATÈGIA DIGITAL DEL CENTRE

L’ESTRATÈGIA DIGITAL DEL CENTRE  S’ESTRUCTURA EN DOS EIXOS QUE ANIREM DESENVOLUPANT ELS PROPERS CURSOS:
            1. ESTRATÈGIA
            2. CULTURA DIGITAL

Als enllaços del menú lateral  trobareu tota la informació del treball que es va duent a terme