Menjador escolar

• L’AFA gestiona el servei de menjador de l’escola a través d’un conveni amb el Consell Comarcal i l’escola.
  • L’escola disposa de cuina pròpia on s’elaboren menús equilibrats, amb producte de proximitat i de temporada.
  • L’equip de menjador està format per la cuinera i l’ajudant de cuina; una coordinadora i un equip de monitors/es.
  • De l’organització se n’encarrega  la coordinadora i un grup de monitors que dirigeixen les activitats dels alumnes en l’horari que va de 1/4 d’1 del migdia a les 3 de la tarda.
  • Cada grup d’edat té uns monitors/es de referència.
  • Hi ha dos torns de menjador :
    • Primer torn (12:15 – 13:00h): alumnes d’educació infantil.
    • Segon torn (13:05 – 13:50h): alumnes de primer, segon i tercer.
    • Tercer torn (14:00 – 14:45h): alumnes de quart, cinquè i sisè
  • Activitats dels alumnes:
    • Els alumnes de I3, després de dinar fan la migdiada
    • Els alumnes de I4 i I5 fan activitats dirigides i joc lliure
    • Els alumnes de Primària abans de dinar tenen a la seva disposició espais de treball personal per fer activitats o deures  i després de dinar joc lliure al pati
  • S’informa trimestralment a les famílies dels menús i es lliura un informe de l’alumne

Menú carmanyola per sortides de tot el dia: pasta, carn arrebossada, pa, fruita i aigua.

• Beques i ajudes
    • Els alumnes d’Orís tenen el menjador subvencionat al 100% pel Consell Comarcal d’Osona(CCO). La sol·licitud s’ha de fer anualment.
    • Les famílies que per raons socials o econòmiques compleixin les condicions que estableix el CCO també poden sol·licitar Ajuts Individuals de Menjador. L’escola lliura la informació necessària per a fer les sol·licituds cada curs.