Transport Escolar

• L’escola ofereix servei de transport escolar col.lectiu (TEC)
    • Horari: matí  / tarda
    • Parades: Orís – Borgonyà – Vila-seca
  • Els alumnes d’Orís tenen el TEC subvencionat al 100% pel Consell Comarcal d’Osona(CCO)
  • Els alumnes de Vila-seca i Borgonyà poden sol.licitar aquest servei  però actualment ja no és subvencionat. L’Ajuntament té un acord vigent fins a desembre de 2016 amb l’escola que bonifica el transport reduïnt el cost:
    •  en un 50% pels alumnes de Vila-seca
    • en un 100% pels alumnes de Borgonyà
  • Beques i ajuts:
    • Les famílies que tinguin una distància de més de 2 km.  des de casa a l’escola poden sol.licitar al Consell Comarcal d’Osona un Ajut Individual de Desplaçament (AID)
    • Les famílies d’Orís que ja es beneficien de TEC també poden sol.licitar-lo de manera complementària si la distància entre la residència familiar i la parada del transport supera els 2 km.
    • Des de l’escola es lliurarà la informació necesària per sol.licitar aquests ajuts