Socialització de llibres

A Les Fonts fa anys que practiquem la socialització de llibres, un projecte que duem a terme des de l’AMPA de bracet amb l’escola, basat en dos principis. D’una banda, la reutilització d’un any per l’altre del banc de títols que ha anat adquirint el centre i, de l’altra, la reposició d’aquells llibres que s’han fet malbé.

Amb aquestes dues accions ens proposem acomplir tres objectius:

• Econòmic: abaratir la despesa familiar per la compra de llibres de text, que en el curs 2016/2017 es va situar de mitjana entre els 100 i els 120 euros per alumne de Primària.
  • Educatiu: inculcar als alumnes la cultura del reciclatge i fomentar la responsabilitat i el respecte per als llibres perquè puguin tenir noves vides en el futur. La socialització de llibres és, alhora, un projecte de centre, compartit pel conjunt de la comunitat educativa.
  • Mediambiental: promoure el consum racional i sostenible que suposa un estalvi ecològic. Un objectiu coherent amb la nostra essència d’Escola Verda, un distintiu que acredita el treball del centre en favor de la sostenibilitat.

Per més informació, seguiu l’enllaç.