Serveis

L’AFA és una entitat sense afany de lucre, reconeguda legalment al registre d’associacions i les seves funcions estan regulades per un decret de la Generalitat de Catalunya.

L’AFA

• Dona suport a pares i mares, mestres i alumnes i  també als òrgans de govern del centre en tot allò que contribueixi a la millora de la qualitat de l’ensenyament que reben els nois i les noies.
    • Promou la participació del pares a la comunitat educativa potenciant la seva implicació en el funcionament del centre.
    • És un espai de reflexió que permet als pares i mares reflexionar i opinar sobre el funcionament quotidià de l’escola i sobre temes educatius d’abast més general.
    • És el principal interlocutor que tenen els mestres i equips directius per tractar els temes que afecten a tot el col.lectiu de famílies.
    • Participa en la presa de decisions i en el govern del centre mitjançant  un representant del consell escolar del centre.
    • Orienta als pares en l’exercici dels seus drets i obligacions com a membres d’un centre educatiu sostingut amb fons públics.
    • Administra i gestiona els recursos que aporten els associats.

Per més informació, seguiu l’enllaç.