Història

Escola Les Fonts Argentona

Argentona és coneguda arreu com el poble de les fonts, per la quantitat que n’hi ha repartides pel seu terme municipal. Algunes tenen propietats curatives i/o medicinals i d’altres no tant, però totes acompleixen la seva funció de donar aigua, element imprescindible per a la vida humana.

La nostra escola vol ser una font més del poble, d’on brolli una aigua que desvetlli les ganes d’aprendre, que eduqui les emocions, estimuli la cooperació i que afavoreixi el creixement personal. És un centre d’Ensenyament Infantil i Primària públic que depèn de la Generalitat de Catalunya. L’Escola Les Fonts fou creada l’any 2002. Aquest any 2022, celebrarem “20 anys fent escola”. L’origen d’aquesta escola neix de la necessitat de poder donar oferta de places públiques a la demanda de població infantil del poble. L’1 de març de 2003 s’inaugura la primera instal·lació de l’edifici d’Educació Infantil i durant el tercer trimestre del curs 2002-2003 comencen les obres d’ampliació, quedant l’edifici d’Educació Infantil acabat a finals d’agost. Durant l’estiu de l’any 2004 es realitza la construcció de l’edifici d’E.Primària, també de construcció industrialitzada. El 23 d’abril de 2005 s’inaugura l’edifici de primària.