Menjador escolar

Des de la Comissió de Menjador, formada per l’escola, l’empresa Saned (especialitzada en nutrició i educació en centres escolars) i l’AMPA, treballem per obtenir un bon servei de menjador, que implica no només menjar bé, que també, sinó gaudir d’un bon ambient mentre s’està dinant, d’activitats lúdiques voluntàries durant l’estona d’esbarjo, de jornades gastronòmiques trimestrals, etcètera. Per tant, el menjador de l’escola dona cobertura a les necessitats nutricionals dels infants però també els ensenya a menjar de tot, a conèixer els diferents aliments, a familiaritzar-s’hi i a gaudir del dinar com a activitat social i cultural que és.

En aquest sentit, el menjador de la nostra escola pot oferir un menú equilibrat amb productes de temporada i de proximitat: els proveïdors dels aliments que mengen els nostres infants, doncs, els tenim a prop. També, en la mesura del possible, introduïm productes ecològics com els llegums. Els menús s’elaboren tenint en compte les recomanacions de l’Agència de Salut Pública.

Si voleu gaudir del servei de menjador, heu de donar-vos d’alta a Saned (trobareu informació a l’apartat següent). Per a qualsevol aclariment, podeu contactar-nos per correu electrònic a ampa@ampalesfonts.org.

Sapigueu també que si requeriu puntualment del servei d’acollida i menjador, haureu d’adquirir un tiquet per a cada ocasió. Els podreu comprar pel carrer de l’Abat Escarré (porta blanca al costat del menjador), els dilluns i els dijous, de 9h a 9.15h. Per raons sanitàries, recomanen a les famílies fer el pagament amb targeta bancària. Us atendrà la coordinadora de Saned, la Mireia, amb qui podeu contactar a través del telèfon 678.425.887.

Per a més informació, seguiu l’enllaç.