ENS VISITA L’ESCULTOR JOAN VINYES

L’escultor, restaurador i fuster Joan Vinyes, de Torroella de Montgrí, ha visitat els alumnes de 3r i 4t que feien l’estudi dels materials. Ha estat una visita en què els alumnes han pogut posar en pràctica els seves habilitats d’entrevistadors i ampliar coneixements de la mà d’una persona amb una tradició de més de sis generacions dedicades al món de la fusteria. De Joan Vinyes hi ha escultures a llocs emblemàtics de poblacions veïnes com Torroella de Montgrí o Flaça, entre d’altres.
A banda dels coneixements, la proximitat i el caliu amb la que els alumnes han pogut fer l’entrevista, han fet que el temps que hi hem dedicat se’ns fes curt.
Tots els alumnes i mestres volem agrair-li la seva amabilitat i l’esperem sempre amb els braços oberts.