Recomanem llibre!

Hola a tothom,

Els alumnes de 2n recomanen el llibre “Abezoo” de l’editorial SM.El motiu és perquè els hi ha agradat molt i el troben molt divertit. Aquest llibre treballa les lletres de l’abecedari en castellà, i cada lletra és un animal, en el qual ens… Llegeix més»

BIBLIOTECA AL BARRID’ençà que hem obert les portes de la biblioteca al barri, estem força contents de l’ús que n’esteu fent.Aquí us deixem un petit recull de fotografies. Com podeu veure, hi ha alumnes que venen a fer deures, d’altres que fan activitats als ordinadors… Llegeix més»

A PUNT DE LLEGIR

Benvolgudes famílies,
Ja estem acabant el segon trimestre, i tenim una nova recomanació de llibres sobre el projecte “a punt de llegir”.
Us recordem que aquest projecte tracta de fomentar la importància de la lectura a casa i de llegir en família i també l’ús de la biblioteca… Llegeix més»