PREINSCRIPCIÓ CURS 2022-23

IMPORTANT! EL PERÍODE DE PREINSCRIPCIÓ és del 6 al 20 de març.

• PREINSCRIPCIÓ TELEMÀTICA

El tràmit es podrà fer online a través de la pàgina web del Departament

( http://ensenyament.gencat.cat/ca/tramits/tramits-temes/20483_preinscripcio_escolar?moda=1).

El codi del centre de Les Basseroles és 08041714

Haureu d’omplir la sol·licitud i, un cop acabada, us generarà un resguard. Aquest resguard, juntament amb la documentació que us demanarem (DNI de l’alumne/a, DNI del pare i de la mare, fotocòpia del llibre de família i targeta sanitària), ho haureu d’enviar tot escanejat per correu electrònic a l’escola. Un cop l’escola ho hagi rebut, us confirmarem la recepció i comprovarem que la documentació sigui correcta.

Correu electrònic de l’escola: a8041714@xtec.cat

• PREINSCRIPCIÓ PRESENCIAL del 6 al 20 de març

Establirem uns horaris d’atenció al públic per poder realitzar la preinscripció presencial a l’escola. Cal demanar cita prèvia a través del telèfon 83 887 12 03.

És important que porteu el DNI de l’alumne/a, DNI del pare i de la mare, fotocòpia del llibre de família i targeta sanitària, perquè un cop es formalitzi l’admissió, necessitarem la documentació per realitzar la matrícula.

• RESULTATS DE LA PREINSCRIPCIÓ

Pel que fa als llistats es penjarà a la cartellera del centre amb els barems de l’alumnat, la llista d’admesos, etc,i també es publicarà a través de la pàgina web de l’escola. Aquests llistats tindran en compte la privacitat de dades.

Us recomanem que aneu seguint la pàgina web ja que l’anirem actualitzant.

Per qualsevol dubte o aclariment, no dubteu de posar-vos en contacte amb nosaltres!

Correu electrònic de l’escola a8041714@xtec.cat

Telèfon: 838871203 – 634796644