Let’s Clean up 2023

NETEGEM UNA MICA EL NOSTRE POBLE

La 1a. Setmana de maig tota l’escola va participar en la jornada internacional Let’s Clean up Europe.

Vam repartir diferents zones del poble en els nivells que té l’escola, i nens i nenes acompanyats dels mestres van anar recollint diferents deixalles, que vam ficar en bosses de material reciclable (plàstics, metalls, papers…), en bosses de rebuig (coses que no es poden reciclar) i en ampolles d’aigua (burilles de cigarrets).

Vam comprovar que hi havia molta brutícia, coses molt variades i sobretot moltes burilles.

Ho vam pesar i vam recollir 67,450 kg. Però vam deixar moltes coses per recollir i molts llocs per netejar. I es continua embrutant cada dia.

La solució, més que netejar, és no embrutar.

I és aquí on tothom ha de pensar què pot fer per no embrutar el nostre poble.

• Explicar-ho als altres fent taca d’oli
  • Donant exemple
  • Deixar els llocs que visitem més nets de com els trobem
  • ….