DIA ESCOLAR DE LA NO VIOLÈNCIA I DE LA PAU

Avui 30 gener és el DIA ESCOLAR DE LA NO VIOLÈNCIA I DE LA PAU.        A l’escola hem fet un acte per celebrar un dia que és important i cal tenir present, no només avui, sinó cada dia. Els dies previs a aquesta celebració hem treballat amb els infants el concepte de la pau, obrint debats, compartint opinions i desitjos. Avui hem començat amb un manifest de pau, hem cantat una cançó preciosa “Mirall de Pau” acompanyada de violins, flauta, piano i guitarra elèctrica de la mà d’alguns artistes que tenim a l’escola; a continuació representats de cada curs han fet uns parlament preciosos i  finalment hem penjat a la tanca del pati els nostres desitjos de pau per a tothom.

Els infants de la nostra escola tenen molt clar que volen, volen la PAU.

Feu una ullada a aquest acte d’avui clicant en aquest enllaç. Esperem que us agradi tant com a nosaltres!