UN VIATGE DE CONTES

El passat dimarts 16 d’octubre a les 17h, des de la comissió de biblioteca de l’escola, i gràcies al Bibliobús, es va realitzar el taller: “un viatge de contes” adreçat a l’alumnat de p4 fins a 5è.

La Mònica Torra, contacontes i narradora oral, va ser l’encarregada de la realització d’aquest taller. La seva interacció amb el públic, tant infantil com adult, va concloure l’espectacle de forma exitosa.

A partir de la coordinació de la Comissió de Biblioteca de l’escola  amb el Bibliobús, oferirem aquests espectacles un cop per trimestre.

Si cliqueu la següent imatge, tindreu accés a les fotos de l’espectacle.

Resultat d'imatges de bibliobus

PROJECTE PATI

Aquest curs tenim moltes ganes de millorar el nostre pati. Cliqueu a la imatge per saber més informació i veure com podeu col.laborar.

Resultat d'imatges de cuinetes amb palets

INAUGURACIÓ DEL PATI

L’últim dia del 2n trimestre ha estat molt emocionant perquè ha vingut l’alcalde i juntament amb la directora i l’alumne més gran i l’alumna més petita de l’escola s’ha pogut fer la inauguració del pati.

Després de l’espera, per fi hem pogut inaugurar el pati!… Llegeix més»