UNS PASTORETS BEN ORIGINALS

El dimecres 19 de desembre a la tarda, els alumnes que fan l’extraescolar de teatre a l’escola amb la Lina Jiménez, ens van representar una petita obra dels pastorets. Va ser molt divertida i ho van fer molt bé. Tots els alumnes de l’escola vam poder gaudir d’aquesta magnífica representació!

Des de l’escola els felicitem i els engresquem a seguir fent teatre!

Grup de teatre dirigit per Lina Jiménez.

CANTATA DE NADALES

El dia 20 de desembre a la tarda, tots els alumnes de l’escola Les Basseroles vam fer la Cantata de Nadal a la plaça del poble. Vam cantar diferents nadales amb català, castellà i anglès. Els pares, avis, tiets, tietes, amics i amigues ens van venir a veure.

Després de la Cantata, els de l’AFA ens van oferir el berenar; coca amb xocolata calenta per tots els alumnes, mestres, pares i mares de l’escola.

També volem agraïr al pare d’en Ramon i la Núria Daví per fer possible una bona sonorització de la cantata.

Gràcies a tots per assistir-hi!

Podeu veure els vídeo clicant a la foto.

LES COLÒNIES DE PRIMÀRIA

El passat 29 d’octubre els nens i nenes de primària de l’escola Les Basseroles, vam anar al zoo dels Pirineus i a la casa de colònies de La Carral.

Van ser dos dies en els que no vam parar ni un moment!

El dilluns vam marxar ben d’hora cap al zoo dels Pirineus. Aquest zoo és especial ja que és un centre de recuperació d’animals. Vam poder veure i tocar: mussols, guineus, fures, àguiles, falcons, etc.

A la tarda, vam anar cap a la casa de colònies de La Carral i allà ens van rebre els monitors. Després de les presentacions, ens vam instal·lar a les habitacions, vam sopar i vam fer el joc de nit amb els lots i vam anar a dormir. Va ser molt emocionant!

L’endemà al matí, vam esmorzar i després ens vam separar el grup de mitjans i el grup de grans i vam fer diferents activitats com per exemple: buscar insectes, una gimcana de diferents reptes, etc.

Després de dinar vam anar al bosc a fer unes cabanyes i vam poder jugar lliurement. Finalment, vam veure la representació de la mosca Ui ui ui.

Per despedir-nos dels monitors, vam cantar tots junts, les cançons que vam aprendre i vam berenar coca amb xocolata.

Van ser unes colònies estupendes!

Els alumnes de 4t.

Ei!!! Que ja podem fer Búlder a l’escola!!!

Ens han muntat un munt de preses en una paret del pati de l’escola i ja estem fent búlder (adaptació de l’anglès boulder), escalada en bloc o bouldering, una modalitat d’escalada que consisteix en escalar blocs de roca o petites parets sense la necesitat dels materials de protecció convencionals de l’escalada (corda, arnès, elements de fixació, etc.) i es realitza de costat i pujant molt poc.

I tot això gràcies al concurs de la revista El Gallaret on vam guanyar aquest material i que l’Ajuntament del poble ens va acabar de subvencionar. Moltes gràcies per aquest espai esportiu.

Ara només hem de gaudir-lo plenament amb seny i respecte. A PUJAR-HI!!!

Per veure més fotografies clica AQUÍ

XERRADA-TALLER AMB LES FAMÍLIES

El dilluns 19 de novembre, a l’escola vam realitzar el taller de suport a la tasca educativa de les famílies, amb la xerrada de: “la gestió de l’agenda escolar i ús de les pantalles en el temps lliure” a càrrec d’Ana Isabel García Arpa, psicòloga clínica i de la Salut i reeducadora psicopedagògica i Alba Moya Martorell, neuropsicòloga clínia i reeducadora psicopedagògica.

UN VIATGE DE CONTES

El passat dimarts 16 d’octubre a les 17h, des de la comissió de biblioteca de l’escola, i gràcies al Bibliobús, es va realitzar el taller: “un viatge de contes” adreçat a l’alumnat de p4 fins a 5è.

La Mònica Torra, contacontes i narradora oral, va ser l’encarregada de la realització d’aquest taller. La seva interacció amb el públic, tant infantil com adult, va concloure l’espectacle de forma exitosa.

A partir de la coordinació de la Comissió de Biblioteca de l’escola  amb el Bibliobús, oferirem aquests espectacles un cop per trimestre.

Si cliqueu la següent imatge, tindreu accés a les fotos de l’espectacle.

Resultat d'imatges de bibliobus

PROJECTE PATI

Aquest curs tenim moltes ganes de millorar el nostre pati. Cliqueu a la imatge per saber més informació i veure com podeu col.laborar.

Resultat d'imatges de cuinetes amb palets