Racons

A l’escola creiem que la millor manera d’aprendre és jugant, manipulant i gaudint de les activitats. Tenint en compte això, treballem els continguts més específics de llengua, matemàtiques i motricitat fina a partir dels racons.

Les estones de racons són moments de tranquil·litat i en grup reduït, cosa que facilita l’acompanyament per part de l’adult i la possibilitat d’atendre millor la diversitat. S’ofereixen diverses propostes per tal que hi hagi opcions de diferents nivells i així, cada infant, pot escollir el material que li ve més de gust realitzar. Tot això dona la possibilitat als infants d’experimentar, gestionar el seu aprenentatge, adonar-se de les seves possibilitats i valorar la satisfacció que provoca superar nous reptes i dificultats.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *