Salut

Medicaments

A l’escola no podem donar cap mena de medicament als nens si no ens proporcioneu abans:

• Una autorització signada conforme ens permeteu administrar el medicament al vostre fill/a.
  • Un informe del metge en què expliqui el medicament que necessita l’infant, el motiu, la dosi la forma d’administració.

A continuació trobareu el model d’autorització que heu d’omplir perquè se li pugui administrar el medicament al vostre fill o filla a l’escola.

Febre

Els nens no poden estar a l’escola amb febre o vòmits per això, davant d’aquests símptomes, truquem la família perquè els vinguin a buscar. Si a casa noteu que els infants tenen febre o vòmits, no els heu de portar a l’escola fins 24h després de que li hagi desaparegut. Es tracta d’evitar el màxim del possible l’escampament de les malalties.

Podeu trobar més informació clicant a la imatge.

aislado dibujos animados termómetro personaje con un fiebre vector gráfico ilustración 22016525 Vector en Vecteezy

Polls

Els nens no poden estar a l’escola amb polls per això, si detectem algun cas, truquem la família perquè el vinguin a recollir i li facin el tractament pertinent.

Podeu trobar més informació clicant a la imatge.

Al·lèrgies

Quan matriculeu els nens a l’escola, us fem omplir un full en relació a l’existència o no d’al·lèrgies que afectin els vostres fills. De vegades, però, les al·lèrgies apareixen amb el temps o quan ens n’adonem de la seva existència els nens ja estan matriculats a l’escola. Si apareix o detecteu alguna al·lèrgia quan els infants ja formen part de l’escola, ens heu d’informar immediatament per escrit de la nova situació (de l’existència de l’al·lèrgia, del que la provoca i del seu tractament en cas que sigui necessari).

Mou-te

És important per mantenir una bona salut fer activitat física tant pel desenvolupament físic, mental i emocional.

Per a donar-vos idees, us deixem unes recomanacions de CatSalut.