Famílies delegades de grup

La comunicació entre l’escola i les famílies delegades de grup és un eix important per l’escola per tal de poder establir una bona comunicació. Per tant, és clau que tothom sigui conscient de les funcions a desenvolupar perquè aquesta comunicació sigui tan fluïda com sigui possible.

En el següent document podreu trobar les funcions que s’ha acordat que aquestes famílies delegades duran a terme.

Whatsapp - Iconos gratis de redes socialesDes de l’escola, creiem important recordar, que els grups de famílies de whatsApp han de servir per tractar temes pràctics i informatius, i no per a resoldre conflictes entre infants i famílies. Hem de ser conscients que aquests grups poden crear malentesos, i que per tant, en tot moment, hem de ser molt prudents i molt respectuosos i respectuoses.

Ja sabeu que nosaltres, tant mestres com l’equip directiu, tenim sempre les portes obertes per escoltar-vos i ajudar-vos a resoldre qualsevol problema. Per tant, davant d’un conflicte, sempre és preferible que vingueu a parlar primer amb nosaltres.

Recordem per a què han de servir els grups de Whatsapp:

Tick mark - Free ui icons

HAN DE SER:

• Un canal de comunicació entre el grup i l’escola.
  • Una eina molt efectiva i ràpida per fer arribar a les famílies informacions de l’AFA i de l’escola.
  • Un recurs útil per contactar i interactuar amb la resta de famílies del grup.
  • Ens fan participar de la realitat escolar dels nostres fills i filles.

File:Flat cross icon.svg - Wikimedia Commons

NO HAURIEN DE SER:

• Per escampar rumors, ni per enviar missatges publicitaris, polítics, esportius, etc.
  • Ni per escriure comentaris sobre alumnes, personal del centre o famílies, així com per criticar o etiquetar.
  • No han de ser grups per iniciar debats o discussions que puguin generar malentesos.
  • No han de servir d’agenda dels nostres fills, ja que no els ajuda al fet que assumeixin les seves responsabilitats.