Mobilitat Erasmus+, 4r dia ITÀLIA

Escola Rignaldello. Città di Castello.

Avui dijous hem realitzat l’observació en les aules de l’escola Rignaldello, també a Città di Castello. Aquest centre educatiu és només d’educació primària amb alumnat de 1r a 5è i consta de 5 aules, una per a cada nivell. Hem participat en les classes d’anglès on els infants ens han preparat una entrevista i hem tingut l’oportunitat d’intercanviar informació i comparar aspectes de les nostres cultures i llengües. També hem assistit a una sessió de ciències en la que un expert en arqueologia d’un museu local ha mostrat com es formen el fòssils mitjançant un experiment. L’espai exterior de l’edifici es troba en un entorn natural que també s’utilitza com a espai d’aprenentatge.

Eva i Silvia.