Recollida de brossa amb l’associació OSMON

Seguint amb la tasca de conscienciació sobre el canvi climàtic, el alumnes de 5è van col·laborar aquest dilluns en una recollida de brossa amb l’associació OSMON. Durant el matí vam netejar els voltants de l’escola i vam recollir una gran quantitat de brossa i objectes que després vam dipositar als contenidors corresponents. Aquesta acció, juntament amb la jornada de conscienciació sobre el canvi climàtic, el #brossachallenge al pati i la visita a la depuradora formen part del producte final del projecte que han treballat les últimes setmanes. Volem agrair a l’associació OSMON la seva participació en el nostre projecte.

També col·laborarem amb OSMON recollint les llaunes de beguda a la festa de l’escola de dissabte. Trobareu uns punt de recollida on podreu dipositar les llaunes per ajudar l’associació en el seu projecte de reforestació.  Visca el medi ambient!!

Alumnes de 4t guanyadors al concurs Mobile History Map

Ahir es va celebrar a Barcelona la final dels projectes participants al Concurs Student Awards.

L’escola era finalista en la modalitat Mobile History Map (programa mSchools) amb el Projecte La Seu Vella, realitzat pels alumnes de 4t i les tutores Dolors Cerqueda i Mireia Niubó i vam rebre el Primer Premi  a la millor presentació de Primària.

ENHORABONA PER LA FEINA FETA!

Mireu el vídeo a partir del minut 2:34

Milla Urbana 2019

El passat dissabte 18 de maig va tenir lloc als Camps Elisis de Lleida  la 21a Milla Escolar Urbana (XXIII Memorial Jeroni Saura) .

Els nostres alumnes van participar mostrant les seves grans capacitats atlètiques en unes curses plenes de dificultat i emoció.

Els corredors de la nostra escola van ser:  Patrícia Pifarré de 6è,  la Nenka Ogbonna , la Bruna Calvet, l’Àngel Lòpez de 5è a  cicle superior. A cicle mitjà: Divine Oka i Yasmin Bessai de 4t i Rida Jhori i Jean Pascual de 3r. I finalment els alumnes de cicle inicial: Ernest Baena, Safi Reig i Lila Calvet  de segon , i de primer,  Roger Moreno, Aleix Casas, Txell Vidal, Miriam Caelles, Lola Castellnou, kenia Ogbonna, Ona Codina, i  Aina Fuentes.

Felicitats als nostres campions i campiones !!!  I als familiars que van assitir a animar i a donar molt de suport!!!

Per veure la resta de fotos feu click a la imatge.

L’hort escolar, feina tot l’any!!

Aquest últims 3 mesos hem anat fent diverses tasques a l’hort. Hem collit cols, esqueroles, enciams fulla de roure, bròquil i maduixes. Hem plantat patates i arreglat l’hort arrencant les males herbes i afegint més terra fèrtil. També hem observat com ha florit l’ametller. L’avi Francisco ens ha ajudat a instal·lar unes canyes per penjar Cd’s vells per tal que els ocells no es mengin la collita. I atenció!!! hem observat que algú es menjava les maduixes!!! Hem trobat uns animalons, una mica curiosos i una mica fastigosos: el llimacs. A l’hort també hem vist aranyes i formigues.

Cliqueu sobre la imatge per veure les fotos.

SALTEM I BALLEM

Aquest dimarts, l’alumnat de 3r vam anar a la plaça de La Llotja a la Trobada “Saltem i Ballem” d’Escoles de Lleida . Els nens i nenes van ser rebuts amb una actuació dels Gegants del Col·lectiu Cultural Cappont, després van fer les actuacions que havien estat treballant dins el programa d’ensenyament sardanista Saltem i Ballem a cada escola, i finalment vam tancar la jornada amb una sardana de germanor. Enhorabona, va ser una bona diada sardanista!