#JOEMQUEDOACASA

Pictogrames Arassac

Fes clic a la imatge per escoltar els programes de ràdio i veure un resum dels continguts. LA MITJANA LM!!

PREINSCRIPCIÓ 2O2O-2O21

En aquest espai trobareu informació de la Preinscripció 2020-21

Període de Matriculació del 13 al 17 de juliol

Horari de 9 a 13h

(Citarem a les famílies que hagin estat admeses per recollir la documentació omplir-la a casa i retornar-la per fer efectiva la matrícula en les dates corresponents i cita prèvia).

LLISTA ORDENADA DEFINITIVA

LLISTAT BAREM RESOLTES

NUMERO DE SORTEIG – 33.386

OFERTA DE PLACES

Que estudiar a Catalunya?

Període de presentació de sol·licituds i documentació:

del 13 al 22 de maig de 2020

a) TELEMÀTIQUES –   13 al 22 de maig de 2020

b) PRESENCIALS SEMPRE AMB CITA PRÈVIA –  a partir del 19 de maig de 2020.  HORARI DE 9 A 13’30H

Enviar un correu al correu a c5009344@xtec.cat  –  Trucar  al 973 78 81 43

Documentació i criteris de prioritat

Sol·licitud telemàtica                          Sol·licitud presencial

RECOMANACIONS SOL·LICITUD PRESENCIAL

COMIAT CURS 2019-2020

Benvolgudes famílies, nens i nenes:

Aquest ha estat un curs ben diferent a tots els altres, el COvid 19 ens va fer tancar l’escola el dia 13 de març i ens hem estat comunicant per videoconferències, nosaltres, les mestres i els mestres de l’escola hem intentat estar al vostre costat ajudant-vos tot aquest temps, de ben segur que tots ens hem trobat a faltar els uns als altres, però tots i totes hem aprés moltíssimes coses que mai ens haguéssim imaginat.

En aquests moments ens volem acomiadar de tots vosaltres i continuem treballant perquè el curs 2020-21 sigui el més profitós per tothom.

Passeu un bon estiu i torneu amb moltes de ganes d’aprendre i compartir tot el que heu viscut!

Us esperem a la tornada amb molta il·lusió, una gran abraçada mitjanera per tots i totes!

Mestres de l’Escola La Mitjana

Què passa a la Natura durant el confinament?

La comissió d’entorn, juntament amb els tutors de primària, vam decidir treballar durant el confinament la temàtica: què passa a la natura durant aquests dies?.

Els alumnes van reflexionar mitjançant escrits, dibuixos i treballs, com d’important és l’acció humana dins la natura, com és de negativa i com afecta els animals i la resta del nostre estimat planeta.

Els alumnes de cicle inicial són els encarregats de donar veu a l’escola i alçar-la, defensant la natura, el medi ambient i la contaminació zero.

Tots som un… un planeta lliure de contaminació i ple de vida!

LES FAMÍLIES COMPARTEIXEN – 12a setmana

Ja tenim el vídeo de les famílies, aquest serà l’últim de la sèrie “Les famílies comparteixen”.

Gràcies de tot cor a totes les famílies, nens i nenes que heu volgut compartir durant tot aquest temps les vostres vivències i activitats en temps de confinament. Hem estat tots més presents i propers als altres. Us desitgem una bona tornada a la famosa “nova normalitat”.

UNA GRAN ABRAÇADA MITJANENCA.

LA MITJANA, TOTS SOM UN.

COL·LABORACIÓ RADIOFÒNICA AL PROGRAMA “SOTA LA MASCARETA” DE RÀDIO VILAMAJOR

“Sota la mascareta” és un magazin divulgatiu que realitzen un grup de joves de l’institut Vilamajor a l’emissora de ràdio local que va començar durant el confinamet. Fa uns dies es van donar l’oportunitat de explicar l’experiència del nostre projecte radiofònic al seu programa, l’últim de la temporada, i ja podeu escoltar com la Nenka i l’Abril de 6è expliquen en què consisteix la nostra ràdio escolar. Enhorabona!!  PROGRAMA “SOTA LA MASCARETA”

Des d’aquí volem donar agrair a l’equip d’alumnes de l’institut Vilamajor, a la Cristina Gómez i la Clàudia Gonzàlez per deixar-nos aportar el nostre granet de sorra en aquesta iniciativa fantàstica radiofònica.

Podeu escoltar el programa de ràdio en aquest enllaç (minut 17) o escanejant aquest codi QR.

Les famílies compateixen – 11a setmana

Ja tenim el vídeo de les nostres famílies, com es nota que comença a fer calor a Lleida, moltes piscines per refrescar-se i jugar amb l’aigua. Moltes gràcies per la vostra participació, sense vosaltres aquests vídeos no serien possibles. Quantes activitats diferents hem anat veient, algunes fins i tot les hem provat! Ens agrada veure que esteu tots i totes bé!

DONA LA NOTA- NO ENS DESDIBUIXEU

Avui mostrem els dibuixos que han fet els nens i nenes de l’escola sobre el tema de l’emergència climàtica i la sostenibilitat partint de la cançó No ens desdibuixem de la iniciativa Dona la nota.

L’escola ha participat diversos anys en aquestes iniciatives i enguany teniem previst sortir avui tots al pati a cantar la cançó com   a mostra del nostre compromís amb el planeta però per la situació que estem vivim això no serà possible, i  vam pensar que treballariem igualment la temàtica implicant a les famílies i que el resultat de les reflexions el fariem palès en aquests vídeos.

@donalanota, #encarahisomatemps, #donalanota2020, #donalanotadesdecasa

VOLS CONEIXER L’AUTOR DE FUTBOLISSIMS I FORASTERS DEL TEMPS?

Vols coneixer l’autor de Futbolissims i els Forasters del temps? Doncs el proper dimecres 10 a les 11h podreu parlar amb el Roberto Santiago.

Dades de la trobada:

Dimecres dia 10 de juny a les 11h. Durada d’un hora.

En aquesta trobada coneixereu curiositats del seu nou llibre “La aventura de los Balbuena con los inventores del fútbol” i a més li podreu fer les preguntes que vulgueu.

Els/les alumnes que s’inscriguin i participin rebran al seu correu les primeres pàgines del nou llibre per poder-lo llegir ABANS QUE NINGÚ!!

Aniveu-vos a participar!!!

Inscripció a la Trobada virtual