JORNADA DE MINIATLETISME 2019

El passat dissabte 9 de novembre els alumnes de l’escola La Mitjana van participar en la Jornada de Miniatletisme que es va celebrar a les Basses d’Alpicat.

Cal agrair especialment la tasca dels senyors Puèrtolas i Baena en representació de l’escola, organitzant i registrant la Jornada.

Va ser una activitat molt divertida. Moltes felicitats als atletes i a les famílies!!!

Aquí podeu veure les fotos.

Signatura compromís Agenda 21

Aturem el canvi climàtic!!!

El nostre futur depèn del nostre planeta, hem de vetllar que sigui un planeta net. Els alumnes de l’escola, els mestres i tota la comunitat educativa intentem ajudar a evitar aquest canvi climàtic que tant ens preocupa.

La darrera setmana vam signar els compromisos, per la qual cosa ens comprometem a cuidar el nostre entorn i aturar el canvi climàtic, ens ajudeu?!

Festa de la tardor

El passat 30 d’octubre vam celebrar la festa de la tardor a la nostra escola. Durant el matí es van realitzar diferents activitats a les aules relacionades amb la tardor, la Castanyada i Halloween. Després, tots plegats vam menjar panellets al pati i vam aprofitar per passar una estona ballant.

A la tarda, com cada any, vam compartir la festa amb les families, i els nens i nenes de l’escola van ballar les danses que tant havien preparat.

Per últim, volem agrair la vostra col·laboració en la compra de castanyes i manualitats elaborades pels alumnes de 6è, destinades a recaptar diners per a les colònies de final de curs. Moltes gràcies a tot i totes!

Estrenem programa de ràdio a la web!!

Els nens i nenes de 6è estem molt contents perquè podem pujar els nostres programes de ràdio a la pàgina web de l’escola. Al mateix temps que fem el programa, es grava amb una aplicació i desprès es publica a la web. Ara si, que ens podreu sentir des de casa famílies!!

Si voleu veure tots els anuncis que hem fet i el programa d’avui heu de clicar a la següent icona, que la trobareu sempre disponible a la barra lateral de la pàgina principal de l’escola. També, us expliquem una mica el treball que hem fet abans de començar el programa en directe!

Esperem que us agradi i que ens escolteu!

DIA DE LA BIBLIOTECA

Demà és el dia de la Biblioteca. Aquesta iniciativa va sorgir de l’Associació Espanyola del Llibre Infantil i Juvenil  el 1997 i des d’aquesta data es fan diferents actes com ara entrega de llibres a diverses institucions pel seu treball a favor de fomentar la lectura, trobades d’autors amb els seus lectors i encàrrec d’un cartell i un pregó a escriptors coneguts, aquest any els elegits són l’il·lustrador valencià en Miguel Calatayud i l’escriptora Gemma Pasqual.

Des de l’escola fa uns anys que aprofitem aquest dia per realitzar una sèrie d’accions per sensibilitzar als/les alumnes de les activitats que es fan a les biblioteques. Llegir més»

Delegats de Primària curs 19-20

Ja hem començat les reunions amb els delegats de totes les aules de primària. Tenim noves incorporacions i totes i tots venen carregats de bones idees i ganes de col·laborar i millorar la nostra escola.
Benvinguts i bona feina!!!!!!

SETMANA PEL CLIMA

Durant aquesta setmana tota l’escola hem participat i col·laborat en una proposta d’accions concertades per diversos col·lectius mediambientals per celebrar la setmana de la mobilització pel clima.

Som conscients de la importància de nostres accions, a tots els nivells, per lluitar contra el canvi climàtic, per tant, volem posar el nostre granet de sorra i continuar la tasca iniciada en cursos anteriors per millorar i cuidar el nostre planeta. Volem agrair a Teachersforfuturespain.org la seva ajuda facilitant-nos materials i donant visibilitat a les accions de tots els centres educatius participants.

Aquí us deixem un recull de fotos amb les activitats realitzades durant aquesta setmana a l’escola. #setmanapelclima #semanaporelclima

Els alumnes de 3r anem a l’hort

Els alumnes de 3r hem començat el nostre projecte de l’hort. Avui hem anat a plantar escaroles, cols i bròquils i també hem aprofitat per realitzar altres tasques com regar o condicionar l’hort. Finalment hem recollit mongetes i patates que es van plantar el curs passat. Ens ho hem passat molt bé!