Milla Urbana 2019

El passat dissabte 18 de maig va tenir lloc als Camps Elisis de Lleida  la 21a Milla Escolar Urbana (XXIII Memorial Jeroni Saura) .

Els nostres alumnes van participar mostrant les seves grans capacitats atlètiques en unes curses plenes de dificultat i emoció.

Els corredors de la nostra escola van ser:  Patrícia Pifarré de 6è,  la Nenka Ogbonna , la Bruna Calvet, l’Àngel Lòpez de 5è a  cicle superior. A cicle mitjà: Divine Oka i Yasmin Bessai de 4t i Rida Jhori i Jean Pascual de 3r. I finalment els alumnes de cicle inicial: Ernest Baena, Safi Reig i Lila Calvet  de segon , i de primer,  Roger Moreno, Aleix Casas, Txell Vidal, Miriam Caelles, Lola Castellnou, kenia Ogbonna, Ona Codina, i  Aina Fuentes.

Felicitats als nostres campions i campiones !!!  I als familiars que van assitir a animar i a donar molt de suport!!!

Per veure la resta de fotos feu click a la imatge.

L’hort escolar, feina tot l’any!!

Aquest últims 3 mesos hem anat fent diverses tasques a l’hort. Hem collit cols, esqueroles, enciams fulla de roure, bròquil i maduixes. Hem plantat patates i arreglat l’hort arrencant les males herbes i afegint més terra fèrtil. També hem observat com ha florit l’ametller. L’avi Francisco ens ha ajudat a instal·lar unes canyes per penjar Cd’s vells per tal que els ocells no es mengin la collita. I atenció!!! hem observat que algú es menjava les maduixes!!! Hem trobat uns animalons, una mica curiosos i una mica fastigosos: el llimacs. A l’hort també hem vist aranyes i formigues.

Cliqueu sobre la imatge per veure les fotos.

SALTEM I BALLEM

Aquest dimarts, l’alumnat de 3r vam anar a la plaça de La Llotja a la Trobada “Saltem i Ballem” d’Escoles de Lleida . Els nens i nenes van ser rebuts amb una actuació dels Gegants del Col·lectiu Cultural Cappont, després van fer les actuacions que havien estat treballant dins el programa d’ensenyament sardanista Saltem i Ballem a cada escola, i finalment vam tancar la jornada amb una sardana de germanor. Enhorabona, va ser una bona diada sardanista!

Dia de l’Educació Física al carrer

El passat 25 d’abril tots els alumnes de l’Escola de La Mitjana van participar en la 4a edició del Dia de l’Educació Física al carrer.
Durant el matí, al pati de davant de l’Escola, tots els alumnes de l’escola, van fer un seguit de curses mitjançant la modalitat de Cross.
Els alumnes i mestres vam gaudir de la jornada, fent activitat física i participant-ne amb entusiasme i molta conscienciació.
Al acabar les proves, totes els alumnes van rebre uns diplomes commemoratius de la jornada.
Visca l’esport al carrer i felicitats als nostres atletes!!!

Cliqueu a la imatge per visualitzar les fotos.

Departament d’Educació Física.

Visita a la Paeria

Ahir els alumnes de 6è van visitar la Paeria dins el Projecte de Roma i la Democràcia.

Ens va rebre el regidor Joan Gómez i ens va explicar el funcionament del Ple municipal i el govern de la ciutat.

Guanyadores i guanyador I Certamen literari Escola La Mitjana

El dimarts dia 23 d’abril vam saber qui eren els i les alumnes de primària guanyadores del I Certamen Literari de l’Escola La Mitjana.

1r:  Noor Benhalima
     2n: Sofia Kharashuta
     3r:  Joana Farré
     4t:  Ismael Benhalima
     5è: Bruna Calvet
     6è: Emma Subirà
Felicitem a tots els nens i nenes de Primària per l’esforç realitzat, els treballs presentats i la feina feta per tothom.