HORARI CURS 2020-2021

⇒ Més informació sobre la Preinscripció

INFORMACIONS IMPORTANTS SALUT/ESCOLA

VOTACIÓ LOGO ERASMUS+

L’Escola participa en un Projecte Erasmus+ K101 sota el títol “INNLES” Innovative Learning Spaces, Espacios de Aprendizaje Innovadores.
Els i les alumnes han estat visionant uns vídeos d’escoles en les quals tenen aules del futur i a partir d’aquí han dissenyat un logo per donar nom al nostre projecte.
Entre tots els participants dels cicles de mitjans i grans s’han seleccionat 5 finalistes. Hem fet una votació popular entre tota la comunitat educativa, els i les alumnes han votat presencialment, donant el vot amb un gomet al logo triat i les famílies han pogut participar enviant el seu vot a través d’un formulari.
El Logo guanyador ha sigut el n.2, realitzat per l’alumne:
ABALKACEM HAMIDI de 3rA
FELICITATSSS!!👏👏🎉🎉

SANT JORDI A LA BIBLIOTECA DE L’ESCOLA

Continuant amb els objectius que ens vam marcar al començament de curs per mantenir la nostra biblioteca en funcionament durant aquest període tan diferent, des de la Comissió de Biblioteca de l’escola hem dedicat l’espai de recomanacions al dia de SANT JORDI.

Hem buscat per la nostra biblioteca escolar tots els llibres que fan referència aquest dia tant assenyalat i hem fet la proposta als mestres de l’escola perquè agafin els llibres que vulguin i els duguin a la seva biblioteca d’aula per a què els alumnes en facin ús.

Aquesta ha estat la nostra proposta:

Us deixem aquestes adreces de diferents poemes que parlen del dia de Sant Jordi. Esperem que us agradin:

Poemes-sant-jordi

Un núvol de poemes/sant-jordi

Bona diada de SANT JORDI!!!!

Comissió de Biblioteca

RESULTATS SEMIFINALS XVII CERTAMEN DE LECTURA EN VEU ALTA

El dia 8 d’abril el jurat del Certamen de Lectura en veu alta va emetre el veredicte de les semifinals . La nostra escola participava en la categoria de grumets vermells  representada per  l’alumne de quart JOAN CANO i en la categoria grumets verds representada per l’alumna de cinquè SARA PÉREZ.

La representant dels grumets verds SARA PÉREZ ha estat seleccionada com a finalista d’aquest concurs en representació de la nostra escola.

Moltes felicitats a tots els mestres implicats en aquest procés pel seu treball, als alumnes participants pel seu esforç i especialment a la SARA PÉREZ per aconseguir ser finalista del certamen.

En el següent enllaç podeu veure més informació d’aquests resultats:

Resultats Certamen-de-lectura-en-veu-alta/

Comissió de Biblioteca

DIA DE LA PAU

Durant aquesta setmana hem estat treballant el tema del comerç just i de proximitat i durant el dia d’avui cada aula hem penjat una lletra al pati que prèviament havíem decorat amb xocolata fent honor a un dels aliments pels quals s’ha lluitat i s’està lluitant per a que sigui just.
Tots som un!

GUANYADORS/ES DEL CERTAMEN DE LECTURA EN VEU ALTA DE L’ESCOLA

Dilluns al matí vam entregar els premis als guanyadors/es del certamen de lectura en veu alta que vam celebrar a l’escola els dies 17 i 18 de desembre.Aquesta entrega l’hem fet a la sala de mestres i els alumnes ho han seguit des de l’aula per videoconferència.

L’entrega l’ha realitzat la directora Meritxell Soler, la cap d’estudis Eva Avilés i les mestres Elena Mo i Montserrat Segarra que formaven part junt amb l’Eva del jurat d’aquest certament.

Els/les guanyadors/es han sigut els següents:

• GRUMETS VERMELLS, alumnes de 4t de primària:
    • Finalista: JOAN CANO
    • Semifinalista: CESC FUENTES
  • GRUMETS VERDS, alumnes de 5è de primària:
    • Finalista: SARA PEREZ
    • Semifinalista: PAU JORGE
  • PREMI ESPECIAL a l’esforç i treball:
    • EDUARDO FERNÁNDEZ
    • RAÚL COLLADO

Felicitats a tot l’alumnat pel treball i les ganes de participar en aquest certamen de lectura en veu alta.

COMISSIÓ DE LA BIBLIOTECA.

LLEIDA, CARRERS DE VALORS D’UNA CIUTAT EDUCADORA

Benvolgudes famílies,

El passat dia 30 de novembre es va celebrar el “Dia Internacional de la Ciutat Educadora” i l’escola La Mitjana ha volgut formar part d’aquest dia.

Per celebrar-ho ens hem fet algunes fotografies davant de la “nova” placa del Carrer Josep Pallach: “Carrer de la ciutat Educadora i Constructiva”.

Aquesta placa estarà durant el dia d’avui per “reanomenar” el carrer de la nostra escola.