Imatge: Joan TURU

5 i 6 de març a les 15:15h

Per concertar la visita truqueu al 973 788 143

ELS REIS VAN PASSAR PER LA NOSTRA ESCOLA

Els Reis de l’Orient van passar per la nostra escola i ens van deixar regals per a totes les classes! Moltes gràcies!

FESTA FINAL DE TRIMESTRE I PREMIS DEL CONCURS DE LECTURA

L’últim dia del primer trimestre, alumnes i mestres de l’escola vam celebrar la festa de l’hivern. En primer lloc, els alumnes de l’institut ens van cantar unes nadales mostrant-nos el treball musical que havien preparat a la classe de música. Després, els nens i nenes de 1r i 2n de la Big Band ens van oferir una actuació on van interpretar dues cançons nadalenques. Més tard, es van lliurar els premis i reconeixements del concurs de lectura en veu alta als alumnes de 4t i 5è de primària. Donem l’enhorabona a tots i totes les participants que han realitzat una molt bona feina en la preparació del certamen. Felicitem especialment a la Jana Vidal, la Carla Lorca, el Diego Fernández, la Doaa Hebjaoui, la Manal el Aissaouy i el Pau Jorge, guanyadors dels certamen, pel seu esforç i passió per la lectura.
Per últim, vam gaudir tots plegats d’una estona de música i ball per acomiadar el trimestre.

Podeu veure un tastet de la festa a la següent presentació de fotos i vídeos:

TRONC DE NADAL A INFANTIL

Moltes gràcies a l’AMPA de l’escola per col·laborar en aquesta activitat!

L’hivern ja és aquí!