Mobilitat Erasmus+, 2n dia FRANÇA

Avui al matí hem anat a visitar la part d’Educació Infantil de l’escola “Sebastien Le Prestre”. Allà hem observat una classe on els han explicat un conte i després han anat a l’aula de psicomotricitat a fer algunes danses alemanyes i franceses. Després han sortit al pati i hem vist el material i el mobiliari exterior del que disposen.

A la tarda hem acompanyat a l’aula del futur (FCL) a l’alumnat de 5è on han iniciat el projecte “Marché des connaissances” (mercat del coneixement). Aquest projecte consta de quatre sessions i consisteix en preparar un taller referent a algun tema que coneguin molt bé per ensenyar-lo a l’alumnat de 5è d’una altra escola de Mülhausen que vindrà de visita al juny. Amb aquesta escola col·laboren i realitzen activitats conjuntes periòdicament. Per exemple, un grup els vol ensenyar a fer màgia, un altre a parlar en àrab, un altre a jugar a bàsquet, etc. Durant les següents sessions hauran de pensar en el material que necessiten, buscar més informació sobre el tema, quins cartells faran, què diran, etc.