Mobilitat Erasmus+, 1r dia FRANÇA

Dins del projecte Erasmus+ que està realitzat l’escola des del curs passat, la Sònia de 1r B i la Lídia d’Educació Infantil, avui hem iniciat la 2a mobilitat a una escola de França amb l’objectiu de conèixer i aprendre sobre la seva aula del futur (Future Classroom Lab).

L’escola anomenada Sebastien Le Prestre està situada a Neuf-Brisach, un poble molt petit de 2000 habitants i que només té 100 alumnes. A l’arribar ens han ensenyat tota l’escola però sobretot ens han mostrat com treballen a l’aula del futur. Aquesta aula es diu Forticl@asse i disposa de diferents espais molt dinàmics per tal d’afavorir l’aprenentatge actiu i en grup de l’alumnat.

Ha estat molt interessant observar com treballen en aquesta aula i com usen el mobiliari i el material tecnològic.