Mobilitat Erasmus+, 1r dia ITÀLIA

Acte commemoratiu amb l’alumnat de l’escola San Filippo. Città di Castello.

Aquesta setmana l’Eva Avilés i la Silvia Pico, hem començat el job shadowing del nostre projecte Eramus+ en el “1r Circolo Didattico San Filippo” en Città di Castello en la regió d’Umbria, a Itàlia. El Circolo Didattico està compost per vàries escoles d’educació infantil i primària ubicades en diferents municipis al voltant i en la mateixa ciutat.

Avui hem visitat l’escola més gran situada en Città di Castello i on ens ha rebut la vicedirectora i ens ha explicat el sistema educatiu italià i les característiques organitzatives de l’agrupació d’escoles que pertanyen al cercle. Després hem assistit a un acte commemoratiu d’una persona il·lustre del municipi on hem pogut conèixer diferents institucions i els infants han cantat unes cançons. I per acabar la jornada, hem participat en les activitats que han dut a terme els alumnes de 4t.